onsdag 28 januari 2009

Nä, ett inlägg till får det bli...

Jobbigt det här med att försöka arbeta vid en dator som har internetuppkoppling. Det slutar med att man sitter och läser bloggar och serier på nätet istället för att cadda.

Så nu flyr jag undan lite till med att skriva här. Har glömt att nämna att jag har köpt en symaskin nu! Är jätteglad för det, jag har gått runt och kommit på massor med saker att sy. Men jag har inte fått den än... Jag köpte en begagnad som de precis fått in, så jag väntar på att servicen på den ska bli klar. Bra i och för sig, jag vill ju att den ska fungera som den ska och att jag får med mig alla delar hem. Men lite tråkigt är det, för jag vill sy nu! :) Kanske är lika bra att jag inte fick den med en gång förresten, då skulle jag bara stannat hemma idag och inte ens försökt att cadda... Så det är väl vad jag borde gå tillbaka till nu. Alias, here I come, like it or not.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar