måndag 9 mars 2009

Uppdatering om tröja

Det var ganska längesedan jag skrev något här nu... Tentaplugg och inlämningsuppgifter har tagit upp det mesta av min tid. Men några varv då och då har jag gjort när jag tagit rast, så nu är ena a
ärmen till min tröja klar:


Så har jag även börjat på ett par fingervantar i egenfärgat sockgarn. Fick en ny vårjacka av min goa pojkvän i julklapp, så då måste man ju ha något nytt och fint som matchar ;)

Det blev ingen jättebra bild, färgerna är mycket finare i verkligheten...

Idag var det min tur att laga middag, och eftersom jag var hemma hela dagen med inför-tenta-saker så passade jag på att baka bröd:

Kanske inte det allra bästa att göra när man är upptagen med en massa annat kanske ni tänker, men det är ett jättelätt recept där man bara rör ihop alla mjölsorter, kross och frukter med bikarbonat och filmjölk. Och så blir det jättesaftigt och gott! Så, det är vad vi ska ha till soppan nu om några minuter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar