lördag 14 mars 2009

13 inte olyckstal för alla

Igår, fredagen den trettonde till trots, blev en riktig turdag för mig. Allra mest för att jag äntligen tog mitt körkort! :D Dessutom kunde jag träna igen för första gången på flera månader eftersom jag äntligen är helt frisk. Så, jag kände för att fira lite, och gick in på GB:s Pyssel och Hobby i Mölndal och köpte lite nytt garn. Var på jag efter något rosa, och hittade detta i en av deras trevliga rea-korgar:
Två nya Drops-kataloger blev det också, få se om jag gör något ur dem att ha nu till sommaren.

Jag vill visa en bild på en massa fina blommor vi har hemma nu: plommonkvistar sen vi beskärde träd för någon månad sen, och så lite krokus och tulpaner som vi plockat på oss på IKEA.

2 kommentarer:

  1. Congratulations! Both on your driver's license and finally being fully well. I am so happy for you! I can't wait until I come home and get to see you guys again. I miss you a lot! But it's only 72 more days to go now. =D

    See you soon!

    Kram Lille

    SvaraRadera
  2. Grattis, grattis, grattis! :)

    SvaraRadera