torsdag 20 augusti 2009

Fyndat på Slöjd-Detaljer

Igår var vi på utflykt till hällristningarna i Tanums Hede, och så åkte vi och hälsade på min morbror som bor i Skaratrakten. Och om man är i närheten av Skara så tittar man ju självklart in på Slöjd-Detaljer :).


Jag fick tag på lite smått och gott, som lack till mina egenhändigt gjorda träknappar (när de nu blir klara), säkerhetsnålar till blockningen av min gröna kofta, diadem med hål som jag har tänkt att brodera med pärlor på, och så en ny ljusform. Jag fick en jättelust att pyssla igår när vi åkte hem, men tyvärr var det lite sent då. Jag får se om jag hinner med en ljusgjutardag innan skolan börjar igen, det var ett par år sen sist jag gjorde ljus, men jag blev väldigt inspirerad när jag såg alla formar och grejer igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar