onsdag 26 augusti 2009

Funderingar

Hmm... blir inte så mycket uppdaterat här, trots att jag har en hel del att visa egentligen. Antingen så glömmer jag att ta kort eller så trilskas kameran när jag kommer ihåg det :P. Och då blir det inte så mycket skrivet här för bara en massa text blir ju lite tråkigt...

Hur som helst, jag har en del saker som är klara och en del andra som är nästan klara, och bilder hoppas jag att jag kan få ur min dumma kamera snart. Tills vidare är min lista här på bloggen om vad jag gör lite out-of-date just nu.

Snart är det dags för skola igen. Inget "jippie!" här inte. Ska ha möte i morgon, angående skolan. Får se hur det går, går det som jag vill så kommer nog skolan på sätt och vis vara mycket lättare att ta sig igenom. Eller åtminstonde roligare att gå till.
....eller i alla fall så att man står ut.

Ha det så bra allihopa!

1 kommentar: