tisdag 28 april 2009

Kroki - eller konsten att teckna nakna människor

Fick just ett telefonsamtal från Lizette, en kompis som har flyttat till USA. Jättekul att få prata med henne, dock att det blev väldigt kort. Jag har svårt för att prata i telefon, jag klarar mig till "Hej!" sen är alla de tusentals saker som jag har tänkt att fråga om som bortblåsta. Dessutom stod pojkvännen bredvid och gjorde stora hundögon för att också få prata. Så förlåt, Lille! Men vi kan prata mer i sommar i alla fall.

Vi har äntligen fått kroki i skolan igen, så jag tänkte visa några av skisserna jag har gjort (ursäkta blixten!):


Alla är gjorda på 2 eller 3 minuter. Det blev många fler, jag fick till och med skissa på baksidan av papprena och då var det precis att det räckte. Jag måste komma ihåg att köpa nytt block tills nästa gång...

1 kommentar:

  1. Det var skönt att få prata med lite vettigt folk hemma. Jösses, mina släktingar här håller på att driva mig till vansinne... Men nu är det inte långt kvar tills jag kommer hem!! Yay!! =D

    SvaraRadera