fredag 3 april 2009

Släpp studenterna ut, det är vår!

Sista dagen i skolan, och ååh, vad jag längtar tills jag får gå hem och koppla av.

Var på marknad i går och köpte billiga sygrejer (ja, ännu mer av sådant. Men nu har jag så det räcker snart). Träffade gamla kompisar också, som jag vet inte hur länge sen det var jag såg sist. Så det blev en bra dag.

Jag är nu jättesugen på att börja sy, sticka, pärla, greja i trädgården, skissa och pyssla i största allmänhet. Tv-spel och böcker som inte innehåller matte och facktermer lockar också. Ska bli så härligt med lov!

1 kommentar:

  1. ja vill med pyssla! det kan hända att jag har hela nästa vecka ledig (har egentligen bokat upp den på modellab) för jag började bråka med chefen och vet inte om jag har jobb där längre... =( men om ja e ledig då så kan vi ju ses iaf å pyssla massor =D

    SvaraRadera